zaterdag 29 mei 2010

Shoplog: pakketje Enchantra

Twee weken terug bestelde ik wat spulletjes bij de beauty webshop Enchantra. Vandaag laat ik je zien wat er in het pakketje zat...
Organic Island lipbalm (in een echte schelp!)
Queen of Heart (links) met daarop rode en zwarte snoephartjes & Alice Soap (rechts) met glitters.
Cadeautje van Enchantra: een nagel- en vingertattoo. Binnenkort geef ik 'm weg (in een pakketje met daarin nog meer leuke spulletjes).

Bij bestelling van een TSG zeepje uit de Alice in Wonderland collectie, maakte je kans op een setje van vier O.P.I. nagellakjes (ook in het Alice in Wonderland-thema) en guess what?! Ik heb gewonnen! Binnenkort vertel ik meer over deze lakjes.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je gewonnen hebt! En die schelp lip balm is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget