woensdag 12 mei 2010

Wednesday's webshop: Tatty Devine


Het ontdekken van een nieuwe webshop die volstaat met leuke spulletjes, voelt altijd een beetje dubbel. Aan de ene kant is het een aanslag op je portemonnee, aan de andere is er niets leukers dan (online) shoppen en daarbij bijzondere spulletjes scoren. Precies dat dubbele gevoel had ik toen de webwinkel Tatty Devine op mijn scherm verscheen. *Ohjee, ik moet me ontzettend gaan beheersen!*

En daarom, lieve lezers, zadel ik jullie met datzelfde gevoel op. Vandaag laat ik jullie kennismaken met deze website vol kleurrijke handgemaakte sieraden, die zoals het een webwinkel betaamt, allemaal te koop zijn. Ha!

Klik op "Lees verder" voor een leuke Tatty Devine shopping.
Klik op de afbeelding voor een vergroting.

1 Stoffen bloemen voor in je oor 2 Plectrum armband 3 Voor filmfreaks: popcorn aan 'n ketting 4 IJswafel op een haarspeld 5 Natuurlijke zeep 6 Deze ijsjes-broche geeft een zomers gevoel 7 Knoop-broche, net echt! 8 Het nieuwste boek van knipkunstenaar Rob Ryan 9
Minna Parikka 'Custard' high heels 10 De vogeltjes van Rob Ryan op een broche 11 Je bent gestrikt 12 Gezichtscrème met lavendel.

Nieuwsgierig geworden? »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget