woensdag 16 juni 2010

Cadeautjes verjaardag deel 1


6 opmerkingen:

  1. Leuk dingen en functioneel:) maar wat is dat bovenste?? een ketting?? De tas en agenda zijn trouwens vandaag bezorgd, erg leuk, nogmaals bedankt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Dolce Gusto! Die wil ik oooook! Maar die dingen die er in moeten schijnen nog best duurt te zijn of niet? In vergelijking met koffiepads ofzo..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Bertine, veel plezier van de tas en de agenda! :-)

    Deze spulletjes heb ik gekregen van mijn ouders, broer en schoonzusje. Het bovenste dingetje is een ketting met daarop 'I am priceless'. Die heb ik gekregen van mijn moeder. Ze had dit artikel gezien en 'm voor me besteld. Zo lief! http://thebelljar-nl.blogspot.com/2010/05/lovely-link-de-schattige-sieraden-van.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Laura: Ja dit is de paarse limited edition. :-) Echt super blij mee! Lekker vrouwelijk, haha.

    Je kunt er echt veel mee maken: cappuchino, latte macchiato, chocochino, icecoffee enz. Die cupjes zijn inderdaad prijzig. Gewone koffie 16 stuks voor 4,95. Luxere versies (zoals bijv. cappuchino) 8 stuks voor 4,95. Maar het is echt heel makkelijk en heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey die waterkoker heb ik ook!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget