woensdag 16 juni 2010

Cover Flow vakantieboek

Fijn dat Flow ons regelmatig op de hoogte houdt van de voortgang van het Flow vakantieboek en de agenda die eraan komen. Kan ik jullie ook weer even bijpraten!
Deze keer: de cover van het vakantieboek. Nouja, een drukproef. Het exemplaar op de foto moest namelijk nog even goed gecheckt worden. Zijn er geen teksten of foto's weggevallen, staat alles op de goede plek? Inmiddels ligt het boek bij de drukker en kan ik jullie vertellen dat-ie eind juni te koop is.

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ben benieuwd! Heb je die tijdschriften weleens gekocht? Ik blader ze altijd een beetje door in de winkel, twijfel altijd of ik hem zal kopen of niet. Vakantieboek ga ik wel aanschraffen denk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Cynthia: ja, Flow koop ik elke twee maanden. Er zitten altijd leuke, creatieve extra's bij. Van die doe-dingen. Leuk voor de zomer, lekker in de tuin of op het balkon. :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget