dinsdag 22 juni 2010

Cupcake theedoeken van Ikea

Ook Ikea is totally into cupcakes! Ik stuitte tijdens mijn zoektocht naar leuke spulletjes voor mijn woning op een schort met deze schattige cakejes. Het deed pijn om 'm in het schap te laten liggen, maar een schort was wel het laatste dat ik nodig had. Helaas, helaas waren de theedoeken, die ik wél kon gebruiken, helemaal uitverkocht. Het moest gewoon niet zo zijn.


Op de voor mij georganiseerde surprise party (verslag + foto's volgen nog) pakte ik het zoveelste cadeautje uit van vriendin D. ook wel bekend als Little DNLL. Zij heeft altijd de neiging om de leukste cadeau-pakketjes samen te stellen. Zoals je misschien wel begrijpt, heb ik daar helemaal geen moeite mee. Maar goed, terug naar cadeau-nummer-zoveel. Zonder op de hoogte te zijn van mijn Ikea-theedoek-met-cupcakes-crush had D haar oog laten vallen op de keukendoeken. Ze vond ze iets voor mij! Klopt.

Foto's van de andere cadeaus zijn deze week te vinden op TheBellJar.nl!

1 opmerking:

  1. Inderdaad leuke theedoeken, eh, keukendoeken. Je schrijfstijl is echt fijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget