maandag 14 juni 2010

De tijd tikt: Blond Amsterdam placemats

Note: het schijnt dat zelfs de eerste placemat niet gratis is... Even goed checken dus, zodat je niet opeens veel meer kwijtbent dan je eigenlijk had verwacht.

Een tijd terug informeerde ik jullie al over de actiecode in de Blond Amsterdam thuisagenda (te vinden op de één na laatste pagina, rechtsonder) » Door deze in te voeren op
Blond.print-things.nl ontvang je een gratis Blond placemat. Natuurlijk kun je meerdere placemats aanvragen, alleen betaal je er dan voor. De verzendkosten zijn dan weer gratis. Niet heel gek ook, als je weet dat de placemats €12,95 kosten. Ik vind dat nogal een hoog bedrag.


Ikzelf moet ook nog even snel gebruik maken van de code. Gelukkig kan dit nog t/m 31 juli...

6 opmerkingen:

  1. De placemat is niet gratis; hij kost 12,95. Bij het bestellen van 2 placemats betaal je geen verzendkosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar met die actiecode krijg je 'm toch gratis, of niet? Of kun je alleen maar een placemat bestellen als je zo'n actiecode hebt. (dat je inderdaad dus gewoon 12,95 moet betalen).

    Nou dan weet ik nog niet of ik het wel ga doen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook even vlug gekeken, maar weet niet zeker of dat zo werkt. Zou wel raar zijn want in die Agenda staat toch dat het om een cadeautje gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou heb het nog eens nagekeken en in de agenda staat "speciale verrassingsaanbieding". Nou ik vind 12,95 echt heel erg duur voor een placemat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He ze besteld met eigen tekst erop. Zijn inderdaad heel erg mooi en makkelijk afneembaar met een vochtig doek. Heb ook van delfts blond stof, deze vind ik beter kwaliteit en zijn echt blikvangers. Heb ze van Partea of bijkletsen. Als echt verzammelaar, ja, je moet ze hebben en inderdaad als je 4 of 6 moet hebben zijn ze inderdaad prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus ze zijn inderdaad gewoon €12,95 per stuk?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget