vrijdag 4 juni 2010

Leuk liedje: Off The Hook - Susanna Kay


Gisteren reisde ik voor het eerst sinds november weer een keer met de trein. En wat doe je dan? Dan lees je Sp!ts. En zo las ik ook het interview met zangeres Susanna Kay. Afgelopen woensdag is haar eerste single Off the Hook officieel uitgebracht. De 25-jarige blondine wordt al vergelijken met superster Lady Gaga. Als ik de videoclip van Off the Hook bekijk, snap ik de vergelijking wel... Maar goed, dat wil niet zeggen dat Susanna geen aanwinst is voor muzikaal Nederland.

Ze heeft haar talent overigens niet van een vreemde. Zowel haar moeder als haar tante zongen in opera's. Met zo'n familie moet je het wel ver schoppen toch? En dat lijkt ook te gaan lukken...


Wat vind jij van de eerste single, Off the Hook?

1 opmerking:

  1. Ik vind het nummer wel ok. Wel jammer van de clip, de gaga look hebben we nu toch wel weer gezien?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget