woensdag 23 juni 2010

Nieuwe trendcollectie bij Topshop

"With a directional, limited edition colour update every three months, our Trend Collection is a one-stop-shop for fashionable faces. Let your creative side run wild with this season's hottest shades!"

Het komt er dus op neer dat Topshop elke drie maanden met een trendy make-up collectie komt, naast de basiscollectie. Maar dat wist je al, tenminste, als je mijn blog een beetje volgt. Ik was even vergeten dat er alweer drie maanden voorbij zijn en dat er dus een nieuwe trend collection te koop is. En die is geïnspireerd op het festival seizoen. De Topshop omschrijving luidt: "Right now we're talking festival spirit - think face paint, art, ethereal beauty - and get set to discover your inner folk goddess. Hallelujah!


Ik vind de verpakkingen nog steeds zo leuk! Alleen daarom al zou ik het liefst mijn digitale shopping bag helemaal volstouwen. Mijn favorieten: de metallic kohlpotloden, de nepwimpers van veren en de trio oogschaduw purple/silver/pink.

Wat vind jij van deze trendcollectie? Klik hier om spulletjes te bestellen »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget