dinsdag 8 juni 2010

Nieuwe videoclip: Lady Gaga's Alejandro

We horen 'm al een tijdje op de radio en we kunnen hem inmiddels aardig meeblèren. Het wachten was  op de videoclip van Alejandro, het nummer waar ik het over heb. Vandaag is het zover: Miss Gaga kan een nieuw meesterwerkje op haar CV zetten. 8.43 minuten is een lange zit voor een videoclip, maar bij de clips van de Poker Face-zangeres heb je de tijd niet eens meer in de gaten.

Wat moet ik er verder nog over zeggen? Het is een duistere, kille videoclip geworden. Helemaal vergeleken met de kleurrijke voorganger Telephone. Dan nog één laatste ding: let vooral ook even op de outfit met de geweren op haar bh. Geweldig!


Ik kan nu al niet meer wachten op de volgende single + videoclip. Ik ben benieuwd waarmee ze dan weer op de proppen komt!

3 opmerkingen:

  1. Volgende clip naakt???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaga is exeggerating like so often. The video is not my taste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie Madonna, ik hoor ABBA. Not the best of both worlds...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget