dinsdag 1 juni 2010

Preview: H&M Home najaarscollectie

Ik kan jullie blij maken met een preview van H&M home collectie voor dit najaar. De roze en zwarte accessoires doen sterk denken aan Parijs; classy, vrouwelijk en romantisch. Het Franse jaren '20, '30 en '40 gevoel wordt versterkt door het gebruik van bepaalde teksten en prints (zoals vintage parfumflesjes). Verder zien we kledingtrends als ruches, stippen en strikken die vertaald zijn naar textiel voor in huis. Net als bij de vorige collectie heeft ook illustratrice Julie Verhoeven weer meegewerkt aan de najaarsspullen.

Laat het nu net zo zijn dat ik nog wat dingen moet kopen voor mijn nieuwe huisje. Goed excuus om mijn slag te slaan. Vanaf augustus zijn de spulletjes exclusief te bestellen via de webshop van H&M.

Hieronder een greep uit de collectie. Kijk maar mee, dan weet je alvast of je voor de digitale H&M deur moet gaan liggen, wanneer de collectie uitkomt.


Klik op de afbeelding voor een vergroting.




Dit is het bericht waar ik de foto's vandaan heb. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget