zaterdag 5 juni 2010

Saturday's shoptip: I Love SATC-shirt van Vero Moda

Ik kreeg afgelopen week een mailing van Vero Moda. Ook zij proberen een slaatje uit het succes van Sex and the City te slaan met hun 'Get the NYC look'-shopping. Daarbij staat het exclusieve SATC shirt centraal.
Eigenlijk zou ik dit niet leuk moeten vinden. Ik bedoel: 't is wel erg makkelijk om zo mee te liften. Maarja, zoals het een echte Sex and the City fan betaamt, vind ik óók dit stiekem (dat dan weer wel) leuk.



Voor €26,95 kun jij je omgeving laten weten dat je Carrie, Samantha, Charlotte en Miranda adoreert »

1 opmerking:

  1. Voor een simpel t-shirtje vind ik die 26,95 nog best veel gevraagd. Wel leuk hoor, maar als iedereen er in loopt misschien toch niet meer zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget