dinsdag 15 juni 2010

Shoptip: My Lovely Shoebag

Ik ben gek op mooie tasjes om mijn spullen op een nette manier in op te bergen. In mijn nieuwe huis wil ik voor alles een plekje hebben. Laat de webshop Womelicious nu net een shoebag verkopen, die helemaal past bij dit goede voornemen...

Deze schattige travelbag van Lisbeth Dahl is ideaal om je schoenen in op te bergen. In de kast of op vakantie. Maar de 'My Lovely Shoebag' kan natuurlijk ook gebruikt worden om je mooiste pumps in mee te sjouwen naar dat geweldige feestje. Geen vieze schoenen meer tussen je schone kleding of in die nieuwe tas! Ohja, dit zakje is waterdicht en makkelijk te wassen.

Voor €5,95 (dit bedrag is exclusief verzendkosten) kun je hem hier bestellen » Je snapt natuurlijk al dat hij bij mij binnen een paar dagen op de deurmat ligt.

2 opmerkingen:

  1. aah ideaal!!!:) Mijn schoenen staan thuis allemaal op een schoenenrek, maar idd als ik bij mijn vriend of vriendin blijf slapen is het echt ideaal om mijn uitgaansschoenen in te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm ook besteld. Ben erg benieuwd wat ik ervan vind wanneer ik de bag kan aanraken, voelen en gebruiken =P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget