woensdag 9 juni 2010

Wednesday's webshop: Studio Ditte

Als je mijn website een beetje volgt, dan weet je dat ik met Studio Ditte in de herhaling val. Ik heb namelijk al eerder mijn liefde uitgesproken voor het bijzondere behang van deze ontwerpstudio »
    Regelmatig duikt het sloophout-, schoteltjes- of lintenbehang op in trendy woontijdchriften. Niet zo gek dus dat de behangcollectie, na zo'n succes, is uitgebreid. Ben jij verhuisd, aan het klussen of ben je die saaie muur gewoon heel erg zat, dan val je met je neus in de boter..

    Zo kun je sinds kort ook kiezen voor vogelhuisjes op de muur, of schattige knoopjes. Het behang is gemakkelijk online te bestellen, net als de andere spullen van Studio Ditte. Ik vind de boekenkast ook heel gaaf:
    Benieuwd naar de designspullen? Ga naar StudioDitte.nl »

    Geen opmerkingen:

    Een reactie plaatsen

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Er is een fout opgetreden in dit gadget