zondag 6 juni 2010

Win: een leuk beautypakketje met daarin o.a. Sold Out Forever van Catrice

Ik ben vandaag jarig en daarom deel ik uit. Het is een mini-winactie en dus maak je kans op een klein, maar leuk prijsje.

Wat geef ik weg?
Heb jij gewonnen dan krijg je een leuk beautypakketje met daarin: een heerlijk zeepje van The Secret Garden (uniek, want deze shop gaat stoppen!), een nageltattoo van Enchantra en het gewilde Catrice nagellakje Sold Out Forever, nummer 240. Deze lijkt sprekend op Jade van Chanel en is inderdaad vrijwel overal sold out forever.

Wat moet je ervoor doen?
Stuur voor 12 uur vannacht een mailtje met als onderwerp 'Jarig' naar post@thebelljar.nl Vergeet niet je naam, adres en leeftijd te vermelden. Vannacht zal ik gelijk de winnaar trekken.

Ik weet het, de foto is niet geweldig. Ik ben de oplader van mijn Canon camera kwijt (zit middenin een verhuizing) en dus moest ik het even met mijn laptop doen. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget