woensdag 2 juni 2010

Win: een Paul Frank agenda + schoudertas


Het leukste aan een nieuw, vers, studiejaar vind ik altijd het shoppen van schoolspullen. Ik hou ervan om alles nieuw te kopen. Van pennen, blocnotes en een leuk etui, tot een agenda en het liefst een nieuwe tas. Lekker geordend allemaal en het maakt de lessen en colleges nèt even leuker. Eén nadeel: het kan je handen vol geld kosten. Maar dat hoeft niet...

Ik mag maar liefst vijf Paul Frank limited edition pakketten weggeven met daarin de Paul Frank Love agenda met bijpassende schoudertas. De tas heeft vakjes voor pasjes, belangrijke papieren en niet te vergeten, make-up! Zelfs een spiegeltje ontbreekt niet.

Klik op "Lees verder" om te lezen hoe je mee kunt doen met deze winactie.

Hoe doe je mee met deze winactie?
Stuur voor donderdag 10 juni een mail naar post@thebelljar.nl met als onderwerp "Paul Frank" en vermeld daarin je naam, adresgegevens en leeftijd. Vertel daarnaast in één zin waarom jij dit vrolijke Paul Frank pakket moet winnen. Succes!


11 opmerkingen:

  1. Eerst even reageren. Wat een leuke actie!!! Zal ik er over tweeten... Maak ik mijn winkansen kleiner... Discrimineer je ook op leeftijd? 40+

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie!! Ik doe mee!!

    Ik ben in de mail wel mijn leeftijd vergeten te vermelden. Maarja deze oma is vast wel oud genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bedoel ik ga ook al richting de 30...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg!

    Ik heb gemaild. Hopelijk win ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I loooove Paul Frank!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hebben, hebben, hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk heb ik meegedaan.. Leuke actie hoor Tara!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Christel: nee hoor, leeftijd maakt niets uit. :-) Leuk dat je meedoet! Enne erover tweeten mag natuurlijk altijd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget