maandag 7 juni 2010

Winnaar mini-beautypakketje

De winnaar van het mini-beautypakketje met daarin een zeepje van The Secret Garden, een nageltattoo en een Catrice nagellakje is geworden:
Nynke van DIY fashion & accessoires

Omdat ik het heel heel heel erg moeilijk vond om een winnaar te trekken, en ik stiekem nog een extra Catrice nagellak had gekocht (dezelfde kleur, namelijk ook Sold Out Forever), heb ik besloten die ook nog weg te geven. Deze gaat naar Emma Mouthaan. Emma krijgt dus alleen de nagellak.

Veel plezier ermee meiden! Liefs, Tara

Niet gewonnen? Tot en met 10 juni kun je nog meedoen met de Paul Frank winactie.

2 opmerkingen:

  1. Ik had dit berichtje nog helemaal niet gezien en had dus ook nog niet door dat ik had gewonnen totdat ik vandaag een pakketje in de brievenbus vond! Héél erg bedankt en erg leuk! En je moet zeker door gaan met je blog, al was je dat denk ik ook van plan.
    Ik zal op mijn blog (de andere, believe it or not) ook een berichtje plaatsen hier over, leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget