maandag 21 juni 2010

The Witches bij Hema

Kijk iedereen diep in de ogen. Zijn ze grijs, groen, blauw of bruin, dan kun je opgelucht ademhalen. Maar zijn ze paars? Zijn ze paars, dan heb je te maken met een witch. Hoe bedoel je kinderen angst inboezemen? Daar was schrijver Roald Dahl erg goed. En ik op mijn beurt erg goedgelovig. Niet de ideale combi.

Mijn favoriete boek was dan ook niet De Reuzenkrokodil, De Griezels of De Heksen, nee ik heb  Ieorg Idur helemaal kapot gelezen. Je kent 'm misschien wel, met schattige schildpad Rudi. Qua Roald Dahl verfilmingen kon ik meer hebben. Mathilda, De GVR (slapenloze nachten door die reuzen!) en De Heksen kon ik blijven kijken. Die laatste twee titels zijn te koop bij Hema. Leuk om nog eens terug te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget