maandag 5 juli 2010

Book to buy: Flow vakantieboek

Als een klein kind heb ik me verheugd op het Flow vakantieboek en eindelijk is het dan zover: sinds een paar dagen kun je 'm vinden in de boekhandel. Je snapt zeker wel dat ik 'm zaterdag gelijk heb aangeschaft?! Ik heb alvast wat foto'tjes gemaakt van het vakantieboek (op de foto zie je trouwens ook de zomerspecial van Viva met Flair).
Dit boek geeft je echt weer dat vakantieboek-gevoel van vroeger. Met: véél verhalen, stickers, uitklapposters, een vakantiedagboek, een kijkdoos, een mini roman van Esther Verhoef en nog veel meer. Verrassend vond ik het stripverhaal van Tina-blundermeid Noortje. Die las ik vroeger altijd! Wil jij deze musthave alvast even doorbladeren? Dan kan hier »

1 opmerking:

  1. Toen ik zag dat hij nu al te koop was heb ik hem ook meteen gekocht! Echt zo leuk, helemaal als vroeger. Alleen mis ik de puzzels een beetje ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget