woensdag 14 juli 2010

Book to buy: My Life Story


To-do-lijst-boekjes, notebooks, mooie papiertjes, agenda's... Ik ben er gek op! Je begrijpt dat mijn hart een sprongetje maakte, toen ik me bewust werd van het bestaan van My Life Story. De kleine dagboeken met slotjes kun je voorgoed opbergen in de kast, voorlopig ben jij voorzien. Dit 1080 pagina tellende gebonden (dag)boek is ervoor gemaakt om een heel leven aan herinneringen te kunnen bewaren.

Er zijn speciale pagina’s waar je specifieke dingen in kunt noteren, zoals feiten over jezelf, je favoriete films, boeken en muziek en zelfs een wereldkaart waarop je aan kunt geven, waar je ooit bent geweest of hebt gewoond. Ook de 50 dingen die je ooit nog wilt doen in je leven, komen aan bod. Een echte musthave voor lijstjes-verslaafden zoals ik.

Aan het eind van elk jaar is er een pagina waar je de hoogte- en dieptepunten van dat jaar kunt opschrijven, en waar je een foto van jezelf kunt opplakken. Helemaal achterin het boek zitten twee vakjes waar je losse dingen kunt bewaren, zoals bonnetjes en concertkaartjes. 
Er zit geen slot op, maar je schuift dit boek met onopvallende zwarte kaft en gouden opdruk gewoon tussen je andere boeken in de boekenkast. Niemand die deze 'saaie dikke pil' aan zal raken.

My Life Story is te koop via de Gadgetfabriek voor €39,95. Let op de prijs. Ook via Megagadgets.nl kun je 'm bemachtigen, maar daar is-ie 10 euro duurder. Toch zonde!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget