vrijdag 2 juli 2010

Edinburgh shoplog: deo wipes van Halo

Hema, Kruidvat, Etos, Trekpleister... allemaal missen ze een heel handig product in hun assortiment. Een product dat met dit benauwde weer een uitkomst is. Een product, waardoor je niet de hele klas of werkvloer hoeft te vergassen met jouw deo-lucht (of erger: een zweetlucht). Deze deo wipes zorgen ervoor dat je je halverwege de dag even snel kunt verfrissen.

Soms heb je gewoon dagen dat je deo minder goed lijkt te werken. Ik vind het dan heel vervelend om met mijn deo-fles naar het toilet te vertrekken, alsof 'm daar ga gebruiken als geurverfrisser, als je begrijpt wat ik bedoel... ;-)

Ideaal zijn deze deodorant doekjes van het merk Halo, die ik in Edinburgh heb gekocht. Ze zijn goedkoop en makkelijk mee te nemen in je tas (en later naar de wc). Even langs je oksels wrijven en je kunt er weer fris tegenaan. Ik heb zulke doekjes al eerder gespot bij Sephora, maar die waren erg duur en per stuk verpakt. Totaal niet nodig!
Mocht jij ze nog ergens anders in Nederland hebben gespot, laat het me even weten! Tot die tijd moet ik óf een reisje naar Groot-Brittanië maken óf de doekjes bestellen op Chemistdirect.co.uk.

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat jij de werkvloer vergassen juist altijd zo leuk vond? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha. De werkvloer, dat was jij. :-P Dat was leuk ja, het liefst in je gezicht. En S. pesten natuurlijk, die kon het ook niet waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb van dat soort doekjes gekocht bij de Etos in Hilversum! Heb ze in andere Etossen niet kunnen vinden, maar daar lagen ze opeens! Ik heb ze van het merk Purederm en ze zijn inderdaad erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Myrthe,

    Thnx voor de tip. Ik heb ze inmiddels, dankzij een vriendin, ook ergens anders in Nederland gevonden. Deze week schrijf ik er een artikel over.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget