maandag 19 juli 2010

Exclusief: blader alvast door de Flow agenda

Tja... voor de Flow agenda, die vanaf half augustus uitkomt, moet mijn geliefde Blond Amsterdam thuisagenda toch echt wijken. Maar is dit 18-maanden tellende boekje wel de moeite waard?

Klik op "Lees verder" voor de link waarmee je een exclusieve kijkje in de agenda kunt nemen en nog wat extra info.
Wat kun je verwachten?
· De agenda is makkelijk te vinden in je tas, dankzij het formaat van 21x13,5 cm (dikte 2,7 cm).
· Hij loopt van half augustus 2010 tot en met december 2011 en is dus
te gebruiken per schooljaar of kalenderjaar
· Genoeg opbergruimte (door de aanwezige envelopjes) voor prulletjes, foto's, bonnetjes etc.
· Hij heeft een ringband en er zit een dik elastiek omheen.
· En heel belangrijk: de extra's. Want, ook die zijn aanwezig. Na elke maand vind je een papieren Flow-musthave. Denk aan: ansichtkaarten, cadeaulabels, briefpapier en zelfs een mini-slingertje.
· Ook heeft Flow weer rekening gehouden met de lijstjes-verslaafden. Aan de binnenkant van de kaft is  een dik blok kleefmemo's te vinden en hij bevat een things-(not-)to-do-notitieblokje.

Nieuwsgierig? Klik hier om te bladeren » Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik word er al helemaal blij van.

3 opmerkingen:

  1. Mooie agenda! Ik vind het blad 'Flow' niet zo boeiend maar de agenda is wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt helemaal fan, heb er ook een stuk over op mn blog. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! zeker de moeite waard om er in de winkel een blik op te werpen en het denkproces te starten of ik mijn superfijne en 'uiterst interessant zakelijk uitziende' agenda van nu aan de kant ga zetten!
    Ach van een teamleidersfunctie naar een functie als stagiaire vraagt denk ik wel om een agenda switch... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget