zondag 25 juli 2010

Gespot: trouwboeket van broches

Gisteren ben ik naar de bruiloft geweest van Y. en M. Het was echt een sprookjeshuwelijk met alles erop en eraan. Van kasteel tot oldtimer, van een vijflaagse bruidstaart (of waren het er nou zes?!) tot een groot feest in de avond. Je begrijpt vast wel dat ik nog steeds een beetje into the bruiloften ben, the day after.

Ik wil het nog even hebben over het bruidsboeket in het algemeen.  Op internet kwam ik een wel heel bijzonder exemplaar tegen. Nee, geen truttige versie die je zo vaak voorbij ziet komen. Dit is een boeket, volledig gemaakt van vintage broches in de vorm van bloemen.
Bling-fucking-bling, vintage én one of a kind, dat zijn de boeketten van Fantasy Floral Designs. Ja ik wil!

1 opmerking:

  1. Beste lezers, ik heb mijn broche bruidsboeket gewoon in nederland gekocht en wil even zeggen dat het een echte aanrader is! Super service en een fantastisch eindresultaat. wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat ze je helemaal op de hoogte houden van het maak proces, wellicht ook iets voor jou? Ze verzenden door heel nederland en zijn stukken voordeliger als alle buitenlandse aanbieders. www.bloemenservicenederland.nl groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget