dinsdag 20 juli 2010

Shoplog: nagelkapjes voor de kat

Mijn kattenmoederhart doet pijn. Ik heb iets gekocht wat totaal tegen mijn principes ingaat. Maar in dit geval geldt wel een beetje "eigen schuld, dikke bult". Iedere werkdag met angst thuiskomen en rondkijken wat er nu weer is vernield, beviel me niet zo. Inmiddels zijn twee muren met behang gevild (let wel: na één weekje wonen). Poes Nina geniet hier, te horen aan haar vrolijke mauw tijdens de daad, duidelijk van. Ik iets minder...
Hoe werkt het?
Het opbrengen van de lijm, zonder je eigen vingers aan elkaar te plakken, valt nog niet mee. Je moet in het bezit zijn van een kat die zich enigszins laat behandelen, anders wordt het één groot drama. Knip eerst de nageltjes een stukje korter (let op de adertjes, die moet je niet raken!), vul dan een kapje  voor een derde met lijm en schuif 'm voorzichtig over het nageltje. Klinkt simpel, maar is nog best even een klusje.

Of de kapjes hun werk doen, zonder mijn knuffel het leven zuur te maken, is nog de vraag. Het lijkt alsof Nina zich er niet al te druk om maakt. Maar iedere keer als ze aan haar pootje likt, denk ik minstens dat ik haar invalide heb gemaakt. Het zal wel wennen zijn...

Wil je ze ook aanschaffen? Dat kan via Nagelkapjes.nl.

2 opmerkingen:

  1. Hahah ik lig lam om die foto van Nina, oetlul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha super! en terecht!!
    Snapte al niet dat je die katten in je huis toelaat met je nieuwe dure behang en roze bank! haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget