dinsdag 27 juli 2010

Update huisje

Mijn ideale huis

Groot nieuws: ik ben verhuisd. Dit betekent dat mijn bed staat, dat er internet is en een TV. Dat waren toch wel mijn woon-eisen. Valt mee toch? Inmiddels woon ik er alweer twee weken en het bevalt erg goed. Geen eenzaamheid of wanhopig verlangen naar mijn ouders of een vent. Ik vind het heerlijk thuiskomen: twee kroelende katten die op me wachten en mekkeren omdat ze de werkdag wel heel lang vonden duren. Meer heb ik op dit moment even niet nodig.

Mijn woning-project heeft niet stil gelegen...
Er is behangen. Door een afzetter weliswaar, maar daarover later meer (als hij mijn kapotgemaakte laminaat niet snel betaalt). Verder is af: de hordeur (belangrijk, zodat Penny en Nina niet ontsnappen), de Ikea-prullenbak ;-), het douchescherm, de kookplaat en de koel- en keukenkast. Dan ligt er nog een nieuwe dekbedhoes op mijn vrouwenbed en een fijne 'Enter'-deurmat op de grond.

In progress zijn: de Pax garderobekasten. En heel belangrijk is het feit dat vrijdag 6 augustus mijn roze bank bezorgd wordt. Daarnaast heb ik al een leuke servieskast op het oog, ook die ga ik 6 augustus bekijken. Een spannende dag dus! Ik hou jullie op de hoogte.



1 opmerking:

  1. Leuk geschreven,en je ideale huis ziet er heel knus en gezellig uit,love it! Zou ook wel in zo'n huis willen wonen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget