dinsdag 24 augustus 2010

Agenda item: Een dubbeltje op z'n kant

Televisieprogramma's, gepresenteerd door 's-Neerlandsch-enige-donkere-presentator-op-Humberto-Tan-na (toch?) John Williams, vind ik erg leuk. 'Help mijn man is klusser' is vermakelijk en ook bij het daarvan afgeleide 'Help mijn man heeft een hobby' blijf ik standaard hangen als ik er voorbij wil zappen.

Vanaf donderdag is het weer tijd voor een dubbeltje op z'n kant, waarbij ook de hulp van uitgever en budgetcoach Annemarie van Gaal (self-made woman en een grote inspiratiebron!) ingeschakeld wordt. Anders dan voorgaande seizoenen steken John en Annemarie deze keer hun energie in bedrijven die aan het randje van de afgrond staan.

Voor dit programma blijf ik zelfs thuis (bij gebrek aan een dvd-recorder). Het inspireert mij om zelf creatief om te gaan met het huishoudbudget en, daar waar het kan, wat zuiniger aan te doen. Nouja, het zet me in ieder geval aan het denken (hoor je me al terugkrabbelen?).


Vanaf 26 augustus, elke donderdag, om 20.30 uur op RTL4.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha hier nog zo eentje! Geweldige show, zo vermakelijk! Misschien kunnen we donderdag samen kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh god ja, helemaal vergeten van donderdag. Ja, laten we dat doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget