dinsdag 31 augustus 2010

Blij-makers van de maand augustus

Vandaag is het tijd voor een nieuwe rubriek op TheBellJar.nl: 'Blij-makers van de maand...' De nadruk ligt vaak op nare gebeurtenissen. Zonde, want er zijn zat leuke (kleine) momenten in het leven. Ik deel met jullie een paar dingen die op mijn gezicht een grote glimlach tevoorschijn toverden:
1. Blij word ik van de kaasfondue die ik voor vriendinnen had georganiseerd. Lekker eten in mijn nieuwe huis, 30 Seconds spelen daarna richting Den Haag om uit te gaan.
2. Dit schattige 'Hello Kitty goes Edinburgh'-kaartje lag begin deze maand op mijn deurmat. Cadeautje van Christel!
3. En dan was er opeens dat nieuwe Simon's Cat filmpje die ik bij vriendin W. op haar Hyves-pagina spotte. Hilarisch herkenbaar voor kattenliefhebbers. Ik moest hardop lachen om dit filmpje (en dat in mijn eentje!).
4. Vandaag las ik op internet dat twee dierenwinkels in Rijswijk en Scheveningen hebben besloten geen konijnen, cavia's, hamsters en andere knaagdieren meer te verkopen.
Als klanten zich in de winkels melden om een knagertje te kopen, worden zij voortaan doorverwezen naar het konijnen- en knaagdierenopvangcentrum Het Knaaghof. Op deze manier worden impulsaankopen voorkomen.
5. Inmiddels kan ik zonder problemen al mijn keukenspullen kwijt aan deze 'roede' met haakjes die aan mijn muur is bevestigd. Fijn!

Vertel 's, wat maakte jou blij deze maand?

2 opmerkingen:

  1. Al mijn aankopen,een deel van mijn vakantie in Turkije: Konya,Ankara,Istanboel,Mersin. Het was echt heel leuk!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De leuke reactie van jou op mijn kaartje, mijn nieuwe kopfoto op mijn blog, onze spontane reis naar Disneyland en daar op de foto met Mickey, mijn nieuwe jaarcontract, de eerste site live voor het opbouwen van een toekomstig passief inkomen, het enthousiasme van onze hamster in zijn loopbal elke avond.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget