dinsdag 24 augustus 2010

Filmtip: It's Complicated


Gezien: Ik heb hem net pas uitgezet. Heb 'm samen met de poezen in bed gekeken. Het is sinds tijden dat ik alleen een film heb gezien (en dan ook echt tot het einde!). Meestal zet ik hem halverwege af, onder het mom van: moe, saai of gewoon geen geduld.
Eten en drinken: Eigenlijk helemaal niets. Ok, ok, ok... Van tevoren een halve white Oreo en een glaasje Ice Tea zonder prik.
Daarom is-ie leuk: Het is een fijne feel good movie, niets meer niets minder. Maar dat kan best eens leuk zijn toch? Ohja en het feit dat Meryl Streep de rol van Jane vertolkt is absoluut een heel groot pluspunt! Goede acteerprestaties in deze romcom zijn hiermee gegarandeerd. Net als een gezellige avond trouwens.

6 opmerkingen:

  1. Hier kan ik maar één ding over zeggen...
    Hoe kun je nou maar een halve witte(!) Oreo opeten? Dan moet je wel verdomd sterk in je schoenen staan! Ze zitten per 2 in een pakje en meestal als dat ene pakje op is begin ik al vrijwel direct aan het tweede pakje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De film is zeker een aanrader!! vond hem zelf ook zeer vermakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Vivien: ja joh je hebt er inderdaad wat zelfbeheersing nodig. Niet 2, niet 1, maar een halve (= 1 hap). Beter iets dan niets...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja joh je hebt er inderdaad wat zelfbeheersing [+ voor] nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm... Ik denk niet dat ik het leuk zal vinden!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Hande, van watvoor films hou jij? Heb je een aantal favorieten? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget