dinsdag 10 augustus 2010

Gespot: bureau stofzuiger

Ik ga op mezelf wonen en ik heb nodig: een stofzuiger! Een duur kreng, waar je niet erg blij van wordt! Het is gewoon geen leuke aankoop. Behalve als je kiest voor de welbekende rossige Henry of girly Hetty.

Iets wat ik dus niet deed, aangezien ik alleen maar ruimte heb voor een platte, kleine en dus een ik-ben-saai-kleurloos-en-verpest-je-humeur-stofzuiger. Dat mijn keuze niet uitging naar dit goedlachse technische hoogstandje doet nog steeds een beetje pijn. Gelukkig is er nu een mini-uitvoering dat niet voor opbergproblemen zorgt.


Nog een voordeel: deze Hetty/Henry bureau stofzuiger, die op batterijen werkt, kost maar €12,95. Heel handig om een einde te maken aan viezigheid op je bureau, de kruimels in je toetsenbord of de stoffige lens van je camera.

Aangezien ik alles in mini-uitvoering schatting vind, ben ik van plan er eentje aanschaffen via Icadeau.nl

1 opmerking:

  1. Hij is echt heel schattig!

    Misschien koop ik ook eentje ...?

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget