vrijdag 27 augustus 2010

Shoplog: brocante servieskast

Vandaag stel ik jullie voor aan mijn nieuwe aanwinst: de brocante servieskast. Mijn moeder stuitte op dit exemplaar toen ze de website van Old Basics aan het doorspitten was. "Ze vond het wel iets voor mij." En inderdaad, hij voldeed aan al mijn eisen: een gezellige uitstraling, de juiste afmeting (lxbxh: 66x40x180 cm), prachtig facet geslepen ruitjes... Alleen tja, die prijs hè?! 499 euro is geen kattenpis. Ohja, en de grijze kleur was ook een minpunt.

Bij een bezoekje aan de Loods van Old Basics bleek de kast echt lichtgrijs-grijs te zijn, maar wel goed te verven. Althans, dat hoop ik dan. Dus na twee nachtjes slapen heb ik besloten de kast te kopen. Is-ie niet mooi?!

Hier kun je de laatste update van mijn huisje lezen »

1 opmerking:

  1. Hij is mooi! Alleen nog verven met de perfecte kleur,bijpassend bij je andere meubels.

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget