vrijdag 6 augustus 2010

Shoplog: deo doekjes in Nederland!


Vriendin V. laatst: "Ik zag dat stukje op je site over die deo wipes." Ik val haar in de rede: "Jaaa, die zijn hier niet te krijgen in Nederland!" V.: "Volgens mij weet ik een merk dat de doekjes in hun assortiment heeft..." "Ja?!" zeg ik verbaasd. V. vervolgt haar verhaal: "Ja één van die merken bij Kruidvat." Ik:"Catrice?" "Nee, dat andere goedkope merk..." "Essence?" V. knikt "Ja, dat merk bedoel ik, inderdaad. Volgens mij wel."

En inderdaad, Essence verkoopt de door mij zo geliefde deo doekjes voor een zeer zacht meeneem-prijsje. Mijn Halo wipes zijn inmiddels op en dus ga ik nu de Essence-oksel-wetties proberen...

1 opmerking:

  1. Mooi verwoord en nooit meer vieze oksels hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget