vrijdag 13 augustus 2010

Shoplog: eetbankje van Juffrouw Splinter

Vandaag heb ik een drukke dag voor de boeg. Ik begin met een ritje naar Amsterdam om mijn eetbankje op te halen (oftewel een bankje voor aan mijn eettafel). Hier 'liep' ik tijdens mijn rondje brocante webshops tegenaan. Het blijft leuk: iets vinden, waar je gelijk helemaal weg van bent. Met kleding, schoenen, dieren en woonspullen heb ik het gelukkig regelmatig. In de liefde hoop ik het ook ooit nog mee te maken. ;-) Maar goed, ik wijk van mijn verhaal af. Liefde op het eerste gezicht was het dus in de webshop Juffrouw Splinter
 
"Bij Juffrouw Splinter vind je de leukste brocante, vintage en curiosa in hartje Amsterdam. Een frisse mix van meubeltjes, zoals oude buffetkasten, geschilderde tafels, stoelen en kindermeubilair. Maar ook woonaccessoires zoals plaids, knoppen en lampen."

Het schijnt dat de (web)winkel wekelijks wordt aangevuld met hebbedingetjes uit binnen -en buitenland. Of had ik dat (ten behoeve van de portemonnee) beter niet kunnen zeggen? ;-)

2 opmerkingen:

  1. je hebt echt een te leuke website met steeds leuke en verrassende posts, net zoals deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Myrthe! Wat een leuke & lieve opmerking. Thnx! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget