zondag 8 augustus 2010

Shoplog: Weekendje Drenthe

Ik heb een heel relaxt weekendje gehad. Dat krijg je ervan, als je richting Drenthe vertrekt. Twee daagjes geshopt (er zijn daar veel brocante winkeltjes!), pannenkoeken gegeten, gewandeld en lekker gekletst met mijn moeder. Ik zal je mijn gekochte spulletjes laten zien:
Benieuwd waar ik wat heb gekocht? Klik op "Lees verder" voor de verkoopinformatie.

1. Hoedendoos, De Noesten (12a) 2. Kruidenrekje - brocante, Old Basics 3. Keramieke hanger voor mezenbol, De Brinksteen 4. Oude kopjes, De Noesten (12a) 5. Zeepje schaap, De Juffer van Dwingel 6. Mini dienblad met opdruk, De Noesten (12a) 7. 'Kanten' onderzetters, Lovely Lifestyle 8. Ahhh betrapt! Glas, McDonald's 9. Klomp om op te hangen, De Juffer van Dwingel 10. Brocante kussenslopen, Baret Brocante 11. Oud schilderijtje, Old Basics 12. Strikjes oorbellen, Pieces 13. Moleskine Passion Film Journal, Pet! 14. Kattensnoepjes (moest natuurlijk wel met iets lekkers thuiskomen!), Voordeel-dierenwinkel Hoogeveen 15. Zeepbakje met roosjes, Lovely Lifestyle 16. Oude kledinghanger, De Juffer van Dwingel 17. Antraciet broek, Vero Moda.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget