donderdag 19 augustus 2010

Stylish Blogger Award

Vorige week ontving ik een heuse Stylish Blogger Award. Eigenlijk een soort kettingbrief, maar dan in een bloggersjasje gestoken. Dat neemt niet weg dat iemand (in dit geval vriendin D.) TheBellJar.nl stylish én award-waardig vindt en dus voel ik me sinds 'de uitreiking' van deze prijs een beetje à la Carrie Bradshaw (ondanks dat zij columns schrijft). Wel word ik gelijk aan het werk gezet, want ik moet 5 feitjes over mezelf uit mijn mouw schudden. Nou kom-tie:

1. Na het bekijken van het avondvullende VPRO-programma Zomergasten wil ik niets liever dan zelf drie uur lang aan die tafel zitten. Geïnterviewd worden en uitgebreid praten over mijn favoriete filmfragmenten: het lijkt me erg leuk!

2. Ik begin de dag standaard met een blikje Red Bull Light. Mét rietje, om mijn tanden een beetje te sparen. Het scheelt wel weer dat ik verder de hele dag alleen maar koud water drink.

3. Sommige mensen zijn verslaafd aan schoenen, andere aan boeken. Ik ben (helaas voor mijn portemonnee) aan vrijwel alles verslaafd (of noemen ze dat koopziek?); tijdschriften, boeken, dvd's, schoenen, kleding (inclusief ondergoed en accessoires), woonspulletjes. Het voordeel is dan wel weer dat ik door mijn vele verslavingen, en dus ook aankopen, veel inspiratie opdoe om over te schrijven.

4. Vriendin V. gaat over 2 weken voor 7 maanden naar Australië met haar vriend. Je begrijpt natuurlijk wel dat ik niet sta te springen om haar uit te zwaaien op Schiphol. Maar goed, 31 augustus heb ik nu toch maar vrijgepland. Klein detail in dit verhaal is dat ik helemaal niet tegen afscheid nemen kan. Bij Hello Goodbye hou ik het na een halve minuut al niet meer droog, dus dat wordt nog wat…

5. En dan moet ik nog iets opbiechten over mijn smaak als het gaat om mannen. Sinds ik Braveheart voor het eerst zag (1996, ik was toen 8!) heb ik een zwak voor Schotten. Dit betekent: kilt, Mc…-achternaam, paard, beetje ruig, boerderijtje. Nog steeds hoop ik mijn William Wallace tegen het lijf te lopen, maar volgens mij moet ik mijn beeld over de Schot een beetje bijstellen. Mijn voorkeur is gebaseerd op een Schotse rebel die in de 13de eeuw leefde en daarom misschien niet geheel realistisch.

En dan is het nu tijd voor de uitreiking. Ik geef de stylish Blogger Award door aan... *maakt de envelop open* ;-)

A stealer of Hearts
Persoonlijk, verslavend door de vele updates, en schattig (heb je hondje Minnie al gespot?!). Blogger Betty weet het iedere keer voor elkaar te krijgen dat je net iets te lang op haar site blijft rondhangen.

Villa d'Esta blog

Toevallig kreeg ik net een mailtje van vriendin C. met daarin een link naar de Villa d'Esta blog. 
Deze site staat boordevol tips en nieuwtjes over wonen en over dingen die Franca, de site-owner, op haar speurtocht- online of in het dagelijkse leven- tegenkomt. 

Joeke's blog
Deze 15-jarige (!!!) meid heeft een opvallende blog. En dan heb ik het vooral over de vrolijke illustraties van Joeke's hand. Om ontzettend blij van te worden!

1 opmerking:

  1. Die met dat rietje is lekker handig ;)
    en je ''koopziekte'' vind ik echt grappig :D

    P.S.: De roze schoen op het plaatje is echt súper

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget