donderdag 9 september 2010

Book to buy: The Happy Book

In het kader van TheBellJar.nl's blij-makers heb ik een leuk boek gevonden. Ontdek de dingen waar jij blij van wordt met The Happy Book. Dankzij maakster en schrijfster Meg Leder, met haar "creative prompts, wacky ideas, and hip activities", vind jij op een interactieve manier jouw weg naar geluk. "The Happy Book shows how to practice and celebrate happiness." Het boekje moedigt je aan om doodles te tekenen, maar ook het maken van lijstjes en het plakken van bijvoorbeeld plaatjes is een mogelijkheid. Het komt erop neer dat je een geheel eigen invulling kunt geven aan het boek. Onder één voorwaarde: zolang je er maar blij van wordt!

Enthousiast geworden? Laat ons eigen vertrouwde Bol.com het boekje voor €14,99 verkopen »

2 opmerkingen:

  1. Loop een beetje achter met het lezen van blogs :) daarom nu pas een reactie hier: ik heb het boek!!! Het is echt een leuk boek en dikker dan ik dacht :). ben er nog niet in begonnen te kriebelen eh doodelen enzo, alleen nog maar doorgelezen en het ligt nu mooi te wezen op mijn bureau :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @TCDesign: Wat leuk dat je 'm hebt! Hij komt inderdaad wat dun over. Dat "mooi liggen te wezen" van boeken komt me trouwens erg bekend voor. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget