maandag 20 september 2010

Gespot: cupcake muts bij FredFlare.com

Vandaag kreeg ik de digitale nieuwsbrief van FredFlare.com weer binnen (die overigens vrijwel elke dag mijn mailbox 'vol-spammed') en daarin werd een cupcake muts onder de aandacht gebracht. Mensen die mijn site een beetje volgen, weten dat ik smelt bij het zien van zo'n taartje. Nu is het niet zo dat mijn berenhoofddeksel gelijk rijp voor de vuilnisbak is, alleen is ook dit exemplaar zeer welkom. Voor de liefhebber is er ook een kerstboom en en een sorbet swirl hat. Argh, ik wil, ik wil, ik wil! Bekijk de collectie hier »

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem leuk! Maar ik zou hem denk ik niet en public dragen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ja Fred Flare *zwijmel,zwijmel*
    Deze hadden ze vorig jaar overigens ook bij de Chill Out, maar hij is niet zo mooi in het echt :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die muts echt te gek
    maar nu vindt ik geen website meer om die te kopen!!! iemand advies?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem:
    Je kunt het hier misschien proberen:

    http://missminoes.nl/index.php?item=cupcake-mutsen&action=page&group_id=10&lang=NL

    Laat je weten of het gelukt is? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget