vrijdag 10 september 2010

Penny's lazy morning

Ik heb twee poezen, Nina en Penny. Nina verschijnt iets vaker met haar hoofd (lees: platte Perzische neusje) op TheBellJar.nl. Niet omdat ik meer om haar geef, maar simpelweg omdat zij makkelijker is vast te leggen met de camera. Penny is te slim. Zodra ze een fototoestel ziet, zijn er twee opties: 1. Ze loopt weg, waardoor je alleen haar staart of kont goed in beeld hebt. 2. Ze geeft de camera kopjes, waardoor het lijkt alsof je een foto zonder flitser in het donker hebt gemaakt.

Maar vanochtend wist ik haar om de tuin te leiden en kwam ik erachter dat haar technische kennis niet erg ontwikkeld is. Het herkennen en ontwijken van mijn ingebouwde iSight ging haar (nog) niet helemaal goed af. Zelfs de piepjes konden madame niet waarschuwen voor de foto die drie tellen later gemaakt zou worden.

En dus kan ik jullie laten meegenieten van de lazy morning die Penny en ik vandaag hadden. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget