zaterdag 25 september 2010

Saturday's Shoptip: Grazia's Party Goodiebag

Eén keer in de zoveel tijd check ik Zester.nl om te kijken of er nog verrassende goodiebags worden verkocht. Tijdens mijn online bezoekje liep ik tegen 'Grazia's Party Goodiebag' aan, speciaal bedoeld voor de zwoele zomerfeestjes. Oftewel: deze verzameling van beauty-spulletjes staat al een tijdje te koop, maar dat maakt 'm er niet minder leuk op!

Klik op "Lees verder" om erachter te komen wat er in deze 'verrassingstas' zit.

Dit zit er in de party goodiebag
1. Nivea visage Natural Beauty dagcreme t.w.v € 12,49
2. Nivea Visage Natural Beauty Oogcreme t.w.v € 10,49
3. GOSH Soft 'n Shine t.w.v € 8,49
4. Revlon Professional Hydra Nourishing Gold Oil t.w.v €14,30
5. Remington mini Straightener t.w.v € 24,99
6. Esprit Imagine parfum (30ml) t.w.v € 25,-
7. Pieces earstuds t.w.v € 3,95
8. Goldwell Dualsenses Sun Reflects Leave-in Shimmer Gel t.w.v € 12,95
9. DYRBERG/KERN clip on pendant t.w.v € 90,-
10. Croco clutch t.w.v € 14,95
11. Special Cosmetics Jewel Effects Shine t.w.v € 13,90
12. Rimmel Waterproof Mascara t.w.v € 9,49

Nu vraag je je misschien af wat dit pakket kost. €241,-  moet je ervoor neertellen. Ofnee, dat is de waarde van dit pakket. ;-) Voor €39,95 (exclusief €4,95 verzendkosten) kun je Grazia's Party goodiebag via deze link bestellen. Abonnees betalen maar €34,95.

4 opmerkingen:

  1. Hoi!
    De link onderaan het artikel doet het niet, ik krijg een error als ik erop druk..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vraag me soms alleen af of je alles wel op de post krijgt en niet maar de helft. Heb je hier ervaring mee via Zester?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem: Ja ik heb ervaring met Zester.

    Het kan soms even duren voordat je het pakketje (of iets anders) krijgt, maar je krijgt het wel. ;-)

    Het kan wel zo zijn dat bijvoorbeeld een tasje alleen naar de 1ste dertig mensen/ bestellingen gaat. Als dit zo is, staat het er altijd bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget