zaterdag 18 september 2010

Shoplog: Jip & Janneke (Takkie) deurmat

Wanneer mijn moeder uit Jip & Janneke voorlas, was hondje Takkie standaard favoriet. Inmiddels kan ik Siepie ook erg waarderen, maar toch heeft Takkie nog een speciaal plekje in mijn hart. Dat hart maakte dan ook een klein sprongetje bij het openslaan van de Hema folder, waar instond dat Takkie voor lange tijd deel kon uitmaken van mijn inrichting. Het manneke staat namelijk op een deurmat.
En kijk eens aan, daar ligt-ie dan, heel tevreden voor mijn balkondeur.  "Make every day a happy day". Nou dat moet wel lukken, lijkt me zo!

4 opmerkingen:

  1. Oeoeoeoe, die's leuk!!! Kom net van de Hema vandaan en heb 'm hier niet zien liggen... Komende week maar 's even GOED kijken dan.. ;) hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy van den Berg5 april 2011 om 22:36

    bij de Hema is de takkie mat niet meer te verkrijgen, zelfs niet in de webshop :( weet iemand of die mat nog ergens te koop is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh balen zeg! Hopelijk lukt het via marktplaats:

    http://huis-inrichting.marktplaats.nl/stoffering-tapijten-en-kleden/436618855-takkie-deurmat-hema-jip-en-janneke.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke deurmat zeg! Mijn dochter is helemaal weg van Jip en Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget