donderdag 23 september 2010

Thursday's tenderness: Scruffy

 Ik ben nogal een eeuh... emo-muts. Zet Hello Goodbye voor me aan, of Grenzeloos Verliefd, en je kunt erop wachten dat de tranen binnen vijf minuten in mijn ogen staan. Misschien zelfs wel over mijn wangen rollen. Toch heb ik sterk de neiging om mezelf te kwellen met programma's of films waarvan ik van tevoren al weet dat ik er niet tegen kan. Vroeger al. Ik neem even als voorbeeld de film Scruffy. Vreselijk wat dit hondje allemaal doormaakt! Buikpijn, dat kreeg ik ervan. En toch trok ik deze videoband standaard uit de kast, wanneer er een film gekeken 'moest' worden.

En nu zag ik 'm staan, op Youtube. Tijd om deze 'kinderfilm' weer onder ogen te komen. En daarmee ook mijn Scruffy-jeugdtrauma. Of het verstandig is weet ik zo net nog niet, maar als ik daar achter kom, is het toch al te laat...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget