dinsdag 28 september 2010

Het tijdschrift Yes stopt

Ik zag het al helemaal voor me: foto's van mijn huisje in het tijdschrift Yes. Helaas gaat dit niet gebeuren... Sanoma Uitgevers heeft namelijk besloten dat nummer 52 de laatste zal zijn. Het blad stopt, na 24 jaar te hebben bestaan.

Dit besluit komt voor mij niet echt als een verrassing; toen ik zelf nog bij Sanoma werkte vond ik een blaadje op de wc (details, mensen, details!) dat iemand duidelijk had laten slingeren. Daarop stond een grafiek waar je de verkoopresultaten van verschillende bladen uit af kon leiden. Viva stond aan de top en Yes scoorde het slechtst.

Hoofdredacteur Linda Kuyper op Twitter: "Lieve allemaal, met grote pijn in ons hart zitten we op de redactie en we weten nu allemaal dat Yes gaat stoppen, Y52 wordt het laatste... nummer. Alle lezers ontzettend bedankt voor jullie enthousiasme, ideeën en het lezen van Yes! We gaan er een knallend einde aanbreien~XLyn

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget