woensdag 29 september 2010

Vanavond ga ik voorshoppen bij de personeelsverkoop

Eén keer in de drie maanden wordt er op mijn werk een monsterverkoop gehouden. Hierbij wordt alle kleding van de afdeling Inkoop (waar ik ook werk dus ;-) ) verkocht. Koopmonsters, kleding van het bedrijf zelf, accessoires. En dat allemaal voor extreem lage prijzen. Tassen voor 1,50 euro, alle byoux voor 1 euro, truitjes vanaf 1,50 euro (tot maximaal 3 euro). In het distributiecentrum staan tientallen rekken vol kleding, kratten gevuld met sjaaltjes, sokken en riemen. Het hele bedrijf + twee introducé's mogen mee, dus dan kun je wel bedenken hoeveel kleding er wel niet moet hangen!

Het leukste komt nog: ik help morgenavond mee tijdens deze verkoop, waardoor ik vanavond mag voorshoppen. Eerste keus dus! En daar word ik blij van, dus vandaar dat ik het even deel. Ohja, mams en vriendinnen M. en W. mogen mee als introducé. Ik hoop voor ze dat er morgen nog iets hangt, na mijn strooptocht.

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget