dinsdag 5 oktober 2010

Gespot: Asos' Nail Rock

Je nagels voorzien van metallic laagje of leuke print: ik zag het al op een paar fashionblogs voorbij komen. Twee nadelen: deze zogenaamde Minx Nails zijn behoorlijk prijzig én je kunt ze alleen laten zetten in Amsterdam.

Asos.com speelt handig in op deze trend en komt als één van de eerste webshops met een betaalbaar (en doe-het-zelf) alternatief.
De Asos' Nail Rock zijn nagelstickers met verschillende designs, die je heel makkelijk op je nagels kunt plakken. Nadat je de randjes hebt verwijderd, kun je een aantal dagen je ogen niet van je handen afhouden! Per set betaal je €8,60 en ze zijn hier verkrijgbaar »

4 opmerkingen:

  1. Hi Tara!
    De kruidvat verkocht deze handige "stickers" al heel lang. Doordat het niet verkocht werd (voor 7 euro per stuk) werden ze afgeprijsd naar 25 cent (!!). Ik had toen alle verpakkingen gekocht(stuk of 30?). Helaas ben ik ontevreden over de stickers. Het blijft wel lang zitten maar er komen erg snel scheurtjes en er breken snel stukjes af. Soms dezelfde middag nog. Misschien ben ik dan wel niet zo héél voorzichtig..
    Leuke blog!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx voor je reactie en compliment :-D

    Hmm, da's wel weer jammer om te horen. Denk je niet dat deze kwaliteit beter is? Ik weet het niet hoor, ik vind €8,60 namelijk nog best prijzig en helemaal als het niet blijkt te werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als ik klik op 'hier verkrijgbaar' linkt ie bij mij niet door.. maar is gewoon de site van asos neem ik aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, inmiddels doet de link het (weer).
    Ga je ze kopen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget