donderdag 21 oktober 2010

Gespot: handschoenen met nepnagels

Een hele tijd terug schreef ik over roze handschoenen met gouden nepnagels die ik online had gespot. Klinkt niet aantrekkelijk, en ik kan je zeggen: dat waren ze ook niet. Ik vroeg me af of jullie dachten dat dit een trend zou worden. Inmiddels lijkt dat inderdaad het geval te zijn. Zo heeft ook H&M nu handschoentjes met daarop lapjes stof die doen denken aan roze nagels. Deze versie is alleen iets minder extravagant.

Ik vind deze handschoenen wel grappig, maar schaf ze toch maar niet aan. Shopverbod hè?! Wil jij jezelf er wel op trakteren? Klik dan hier om ze te bestellen »

2 opmerkingen:

  1. Nou liever niet. Vind ze niet zo mooi!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monki heeft ze ook, zit qua extravagantie een beetje tussen deze 2 in.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget