zondag 17 oktober 2010

De perfecte zondag

Dit is trouwens niet mijn slaapkamer.

Hoppatee! ;-) Nu ga ik uit mijn warme bed waar ik nog steeds, met mijn laptop op mijn buik en een geknakte nek, in lig. Samen met twee snurkende katten overigens. Het is dé perfecte oktober-dag. Althans, daar lijkt het vanuit mijn slaapkamer op. De zon schijnt en het zal waarschijnlijk een beetje frisjes aanvoelen. Gisteren Ikea-inkopen gedaan, die ik vandaag een mooi plekje ga geven. Rommelen in huis, is sinds kort een heuse hobby van me geworden. En vanavond, dan ga ik naar Marc-Marie Huijbreghts.

Wat jullie kunnen verwachten? Foto's van de gekochte spullen, een Lazy Sunday Shopping en een woning-update die deze week verschijnt.

Fijne zondag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget