zaterdag 30 oktober 2010

Meedenken over TheBellJar.nl

Wist je al dat je deel uit kunt maken van TheBellJar.nl? En dan niet in een sekte-achtige-vorm, want zo klinkt het nu een beetje. Nee, ik vraag me af of je al op de hoogte was van het feit dat je ideeën kunt spuien en content kunt aanleveren. Op dit moment schrijf ik alle artikelen op eigen houtje, inspiratie in overvloed namelijk, maar ik zou het leuk vinden om ook van jou input voor TheBellJar.nl te ontvangen.  

Dus heb je een leuk idee dat je wilt delen, een schattig filmpje ontdekt of een te gekke trend gespot? Schroom niet, klim in die digitale pen en stuur een mailtje naar post@thebelljar.nl.

Als ik gebruik maak van jouw informatie, vermeld ik natuurlijk je naam onder het artikel.

1 opmerking:

  1. Aah,leuk bedacht,doe ik zeker wanneer ik zoiets tegenkom

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget