woensdag 13 oktober 2010

Nieuwe single van Pink: Raise your Glass


Raise your Glass, de nieuwe single van zangeres Pink, is door Radio 538 gelijk gebombardeerd tot 'Alarmschijf'. En terecht: dit deuntje blijft namelijk de hele dag in je hoofd hangen.

Zelf ben ik erg fan van Pink en ik was dan ook blij verrast toen ik hoorde dat ze in november een nieuw album uitbrengt. Maar mijn vreugdedansje was maar van korte duur; het blijkt namelijk om een Greatest Hits album te gaan. En ik vind compilatie-cd's meer iets voor artiesten die geen inspiratie meer hebben. Ik word nu 'verplicht' om 17 euro (ok, ok bij Mediamarkt kan ik 'm misschien voor 12,99 euro scoren) uit te geven aan een plaat waarvan ik 90 procent van de nummers al op eerdere cd's heb staan. Want ja, echte fans hebben al haar andere albums natuurlijk al lang en breed in de kast staan.

1 opmerking:

  1. Wow,wat een tof liedje! Echt heel leuk! Zelf vond ik Pink nooit leuk... Maar deze is wel heel top!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget