dinsdag 12 oktober 2010

Precious Preview: Flow papierserie

Op de website van het blad Flow is een update te lezen over de papierserie die binnenkort als brandextentie wordt uitgebracht. Dit is wat Irene Smit, één van de bedenkers van het tijdschrift, erover zegt:

"Oooh wat zijn we blij... De producten van de eerste Flow papierserie (van kalender tot adresboek, van notitieboek tot inpakpapier) zijn binnen! Vanaf 1 november zijn ze in diverse Bruna filialen te koop. 
Bij ons staat de display al op de redactie, en kijken we er telkens wat onwerkelijk naar. Wie had dat twee jaar geleden gedacht toen we met Flow begonnen!"

Ik zeg het niet vaak, maar ik ben blij dat het nog even duurt voordat de stationary-lijn in de winkels ligt. Ik heb mezelf namelijk een shopverbod voor de maand oktober opgelegd. Aan vooruit-shoppen doe ik natuurlijk wel en dus heb ik alvast een leuke aanbieding opgezocht: acht keer Flow en de stationery set voor €55,- » 1 november is dit abonnement mét cadeau voor mij en daarmee luid ik gelijk de start van mijn nieuwe shop-periode in!

1 opmerking:

  1. Weet je nog dat je een tijdje geleden op mijn blog vroeg waar het boeken behang van was. Ik ben het zojuist op de site van Strand West tegen gekomen. Het is van Cole & Son en komt in diverse kleurcombinaties.
    Groetjes,
    Caroline
    LILLE LYKKE

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget