zaterdag 9 oktober 2010

Shoplog: wc-rolhouder

Van vriendin W. kreeg ik een verleidelijk leuke webshop gemaild. Ja, Saense Sjans is een naam om te onthouden. Zelf had ze daar een gezellige trapmand besteld en ze vond dat ik er ook maar eens een kijkje moest nemen.

Waar ik al bang voor was gebeurde... ook ik zag een product dat ik niet kon weerstaan: de 'rattan wc-rolhouder'. Al een tijdje zoek ik naar spullen om mijn huur-badkamer (lees kaal, wit en niet echt VT Wonen) mee op te knappen en deze rieten rollenhouder zorgt voor een sfeervolle touch. Deze week bezorgd, vandaag al opgehangen. En zie hieronder het resultaat:
Zoals je ziet is mijn badkamer-project nog niet klaar. Binnenkort kun je een nieuwe update verwachten op TheBellJar.nl.

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk om ons saense sjans zo mooi in de spotlight te zien. Bedankt hiervoor. Ik hoop dat je nog heel veel plezier beleeft aan de wc rolhouder en heel graag tot sjans.

    Groetjes Jose Stoop
    www.saensesjans.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jose,

    Dankjewel voor je berichtje. Ik ben nog steeds erg blij met mijn aankoop. :-)

    Succes met de shop!

    Groetjes,
    Tara

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget