zondag 3 oktober 2010

Shoplog: Woonbeurs

 Zoals ik al had laten weten, heb ik vandaag een groot deel van de dag doorgebracht op de Woonbeurs Amsterdam in de Rai. Vriendinnen M., C., W. en ik vetrokken al vroeg richting Amsterdam om ons daar, op de laatste dag van deze beurs, te laten inspireren. Ok, ok, ok, ik geef toe: en om natuurlijk met een goedgevulde shopper weer richting huis terug te keren. Na een gezellige autorit en het vinden van een gratis :-) parkeerplek bleek de dag financieel toch een beetje tegen te vallen voor W. Ze was de twee kaartjes, die we goedkoop bij een abonnement op de VT wonen hadden gekregen, vergeten. Gelukkig had C. de andere toegangsbewijzen wel bij zich.

Verder was ik erg goedkoop uit; ik heb voor mijn doen bijna niets gekocht. Niet omdat ik me nou zo ontzettend moest inhouden, maar meer omdat de beurs gewoon heel erg tegenviel. Natuurlijk is een dagje erop uit met vriendinnen altijd gezellig, maar vergeleken met vorig jaar viel het aanbod van leuke kraampjes behoorlijk tegen. Erg jammer, vooral omdat ik de andere meiden van tevoren helemaal enthousiast had gemaakt.
 Hieronder wat spulletjes op een rijtje: gratis folders en tijdschriften (je krijgt standaard een tijdschrift bij het toegangskaartje), een zakje om mijn schoenen in op te bergen (die had ik al, maar dan anders ;-) ), een sierklosje met wol (C.: "Taar, ik vind dit echt iets voor jou"), een geursteen in de vorm van een macaron en twee bekers uit de VT Wonen-collectie die ik gratis, met een bepaalde bon, kon ophalen (erg leuk!).

2 opmerkingen:

  1. heel leuk! Leuke bekers ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja idd! Wat jij zegt, ik ben ook geweest afgelopen vrijdag, maar in vergelijking met vorig jaar vond ik het niet echt super! Ben wel naar twee lezingen geweest, dat was dan wel weer leuk! Maar wat je hebt meegenomen is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget