zondag 24 oktober 2010

Sunday Morning Song: Kleine Viezerik ft Mr Probz - Meisje Luister (met Gregory van der Wiel)


Ik heb een soort vreemde voorkeur voor Hiphop. Normaal gesproken ben ik namelijk niet zo'n danser (misschien dat ik na een paar wijntjes een dansje durf te wagen), maar voor Hiphop maak ik echter een uitzondering. Zodra er iets gedraaid wordt, wat ook maar enigszins lijkt op deze muziekstijl, gaat het bij mij kriebelen. Zelfde geldt voor dit nummer, of eerder de clip. Daarin is het getatoëerde jonkie Gregory van der Wiel te vinden. En ja, óók daar gaat het bij mij van kriebelen. Of ben ik nu een Kleine Viezerik?!

2 opmerkingen:

  1. Hahahaha
    hit em high hit em high hit em high

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Taar,

    Dat hadden we niet verwacht van jou zeg!

    I & N

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget